Brev fra Veglaget 25.06.12

Grunningsdalsvegen Veglag
v/Oddvar Hilde
Grunningsdalsvegen 201
3840 Seljord                                                                                        Kongsvinger 25.06.12

Grimås Hytteforening
v/sekretær
Fred O. Svartdal
Trymsvei 1
3960 Stathelle

Orientering til styret i Grimås Hytteforening etter avholdt ekstraordinert årsmøtte i Grunningsdalsvegen Veglag 16.06.2012

Årsavgift: Denne ligger fast for i år, både for hytte-,tomteeiere/leiere og fastboende.

Bom: Prosjektet med fysisk bom blir i denne omgang  utsatt. Generalsforsamlingen vedtok å ruste opp dagens betalingsautomat med ny kortterminal, overvåkningskamera og lys.
Det blir også innført oblat som skal klistres på innsiden av bilvinduet, i utgangspunktet 2 oblat pr hytte-, tomteeier/leier. Nye Oblat blir sendt ut hvert år, etter at årsavgift er registrert betalt. Denne ordningen gjelder også fastboende/grunneiere.
Dette er tiltak som vil lette kontrollvirksomheten betraktelig, samtidig som vi håper  at opprustningen vil gi økte inntekter uten store investeringer.

Generalforsamlingen vedtok å gi Grimås Hytteforening rett til å møte med en valgt representant med utalerett på årsmøtet i Grunningsdalsvegen veglag, men under forutsetning av at alle hytte-, tomteeierer/leiere som sokner til Grunningsdalsvegen organiserer seg i denne ene foreningen. Dette må hytteforeningen sørge for selv. Veglaget skal ha skriftlig tilbakemelding  med  medlemsliste innen årskiftet. Det blir sendt ut årsmøteinnkalling inkl. årsmelding og budsjett til hytteforeningens representant.

For
Grunningsdalsvegen Veglag